نوشته شده توسط : wwhyukaa

OBDSTAR DC706 مشکل سرعت بیکار Honda Civic Keihin PGM fitc1782 2016 را با موفقیت تعمیر کرد.

پیشینه تعمیر و نگهداری:
یک هوندا سیویک مدل 2016 با موتور 1.5T در هنگام قرار گرفتن در دنده D تکان می خورد. داشبورد دور موتور تقریباً 600-650 RPM را نشان می داد. ابزارهای تشخیصی هیچ کد عیب را گزارش نکردند، و بازرسی کامل سخت افزار هیچ ناهنجاری را نشان نداد. تمیز کردن بدنه دریچه گاز مشکل را حل نکرد.

راه حل:
این مشکل با موفقیت با استفاده از DC706 حل شد و از عملکرد تعمیر با یک کلیک آن استفاده کرد که برای رفع مشکلات کم کارکرد در نسل دهم هوندا سیویک طراحی شده است.

ابزار مورد نیاز::

الزامات:

  • مطمئن شوید که نرم افزار ECM به نسخه V31.42 یا بالاتر به روز شده است.
  • در طول عملیات اتصال به اینترنت پایدار را حفظ کنید.

راهنمای عملیات:

  1. ناوبری:

رابط DC706 را باز کنید و به ECU Flasher > ECM > ECM V31.42 بروید.
مدل ECM را جستجو کنید: HONDA KEIHIN PGM FITC1782.

  1. آماده سازی:
    برای مشاهده جزئیات روش های اتصال و دستورالعمل های عملیات، روی [Guide] کلیک کنید.
  2. شروع فرآیند:
    • حالت "BENCH" را انتخاب کنید و آداپتور MP001 را انتخاب کنید.

  1. اتصال پینوت:
    برای اتصالات، نمودار pinout را دنبال کنید:
ECU Pin Tool Pin
A-Pin 7 12V (16)
A-Pin 13 GND (4+5)
B-Pin 30 12V (16)
B-Pin 22 GND (4+5)
A-Pin 36 CAN L (14)
A-Pin 37 CAN H (6)

  1. راه اندازی سخت افزار:
    • طبق نمودار، برنامه نویس MP001 را با استفاده از بلوز روی صندلی به هوندا ECM متصل کنید.
    • برنامه نویس OBDSTAR MP001 را از طریق کابل اصلی به ابزار ECU DC706 متصل کنید.
    • منبع تغذیه را به کابل اصلی وصل کنید.

  1. عملیات ECU:
    • برای برقراری ارتباط با ECU در حالت Bench، روی [Start] کلیک کنید.
    • داده های فلش INT (TC1782) را بخوانید و بنویسید.
    • هنگام نوشتن فلش INT، داده ها را تأیید کنید.

  1. تنظیم سرعت در حالت آرام:
    • سرعت دور آرام را روی 800 دور در دقیقه تنظیم کنید.

نتیجه:
مشکل سرعت آرام در هوندا سیویک 2016 با استفاده از ابزار OBDSTAR DC706 ECU با موفقیت حل شد. خودرو اکنون بدون هیچ گونه لرزش در دنده D به آرامی کار می کند.

 



:: برچسب‌ها: MP001 Programmer, OBDSTAR DC706, OBDSTAR ECU Bench Jumper ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

امروز قصد داریم نحوه برنامه‌ریزی کلید هوشمند ولوو XC40 2024 توسط برنامه‌نویس کلید Lonsdor K518 Pro را نشان دهیم.

آماده سازی:

ماشین ولوو XC40 2024

دو کلید ماشین (کلید اصلی و جدید)

آداپتور Lonsdor KPROG

Lonsdor K518 Pro

راهنمای عملیات:

اول از همه، باید CEM را جدا کنیم

برای اتصال ماژول CEM به منوی عملیات نگاه کنید

زیر فرمان است

از کابل OBDII برای اتصال K518 Pro و خودرو استفاده کنید

جعبه سفید را بردارید، فقط سه پورت روی آن است

اکنون برد را از ماژول CEM جدا شده دریافت کرده ایم

سیم را مطابق دستورالعمل منوی عملیات لحیم کنید

سپس به آداپتور KPROG متصل شوی


راه اتصال:

Immo & Remote>> Volvo>> XC60>> 2022->> کلید هوشمند برنامه>> راهنمای عملیات
(از آنجایی که منوی XC40 به روز نشده است، می توانیم از XC60 برای کار استفاده کنیم)
چندین نوع دارد. با همان شکل ماژول با سه شاخه مطابقت دارد.
به نقطه دایره شده جوش دهید
نیاز به مطابقت با تراشه

مطابق تصویر مربوطه کابل ها را به برد CEM وصل کنید

توجه داشته باشید که کابل های اتصال نباید خیلی طولانی باشند

منبع تغذیه را نیز به آداپتور KPROG وصل کنید

سپس داده های CEM را بخوانید

"خواندن داده های CEM" را انتخاب کنید

نام فایل را برای ذخیره داده های CEM وارد کنی

پس از آن، به افزودن کلید هوشمند بروید.

برای بارگذاری کد امنیتی CEM گزینه دوم را انتخاب کنید

XC402024 داده‌های تازه ذخیره‌شده را انتخاب کنید

تمام کلیدهای برنامه ریزی شده را آماده کنید

جریان کلیدها 2 است.

اکنون همه کلیدها پاک شده‌اند، شروع به افزودن کلید هوشمند کنید

تعداد کلید فعلی 0 است.

کلید را که باید برنامه‌ریزی شود را روی جعبه زیر دستی قرار دهید

کلید برنامه با موفقیت

از همین روش برای برنامه ریزی کلید دوم استفاده کنید

همه با موفقیت برنامه‌نویس K518 PRO Key Programmer برنامه‌ریزی شدند

در نهایت، دو کلید ماشین را تست کنید، و هر دو به خوبی کار می کنند!

www.uobdii.com



:: برچسب‌ها: lonsdor k518 pro ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

خبر خوب!!! اکنون Yanhua Mini ACDP1/ACDP2 می‌تواند از تصحیح مسافت پیموده شده Toyota R7F714xx ODO/Buick BCM (NEC3558) پشتیبانی کند. ماژول Yanhua 35 به تازگی برای کار با ACDP منتشر شده است. بدون لحیم کاری، بدون نیاز به کندن پین های تراشه، بدون حذف خازن.

عملکردهای 35 ماژول ACDP Yanhua:

  • پشتیبانی از تصحیح مسافت پیموده شده از متر نیمه ال سی دی تویوتا با تراشه مدل R7F701441.
  • پشتیبانی از تصحیح مسافت پیموده شده متر فول ال سی دی تویوتا با تراشه مدل R7F701401.
  • پشتیبانی از اصلاح مسافت پیموده شده BCM بیوک با تراشه مدل NEC3558.


مدل‌های خودروی پشتیبانی شده از ماژول 35 Yanhua ACDP:

پشتیبانی از بیوک (2017-2022)، تویوتا (2021-2024) لوین، کرولا، کمری، RAV4، Frontlander، Sienna، Alphard، Vellfire و غیره…

ویژگی های ماژول:

1. استفاده از یک برد رابط پلاگین شبه کور، بدون لحیم کاری، بدون نیاز به باز کردن پین های تراشه، بدون حذف خازن، بدون نیاز به لحیم کاری برای خواندن و نوشتن داده ها بدون آسیب.

2. نسل سوم فناوری قفل صفحه رابط PCB که به طور مستقل توسط YanHua Tech توسعه یافته است، قفل برد رابط را دقیق تر و محکم تر می کند.

3. این نرم‌افزار دارای عملکرد تشخیص پین است که خواندن و نوشتن داده‌ها را ایمن‌تر و قابل اعتمادتر می‌کند.

چگونه وارد منو شویم؟

ACDP APP را اجرا کنید

Module>> TOYOTA ODO>> R7F701401 یا R7F701441>> Identify Info>> Pre-process chip>> Reset مسافت پیموده شده (حالت خودکار) را انتخاب کنید

یا Module>> Buick BCM (D70F3558)>> Identify>> Auto Mode را انتخاب کنید

چگونه Yanhua ACDP, Module 35 و Toyota/ Buick Cluster را به هم وصل کنیم؟

به عنوان مثال: TOYOTA R7F701401

1. چفت صفحه رابط را به موقعیت باز کردن فشار دهید، تراشه مادربرد و نقاط اتصال قفل را پیدا کنید و ناحیه نصب صفحه رابط را تعیین کنید.

2. سوراخ‌های موقعیت‌یابی صحیح D1-D4 را روی دستگاه پیدا کنید.

3.تعریف پین نقطه تست.

4. برد رابط را به طور دقیق در محل نصب قرار دهید، پین ها را با سوراخ های موقعیت یابی D1، D2 تراز کنید.

5. برد رابط را به پایین فشار دهید، سگک قفل PCB را به موقعیت قفل فشار دهید تا برد رابط قفل شود، نصب انجام شد.

نمودار اتصال کلی تخته رابط TOYOTA R7F701401 قفل

Yanhua ACDP Module 35 for Toyota R7F714xx ODO/Buick BCM (NEC3558) Mileage Correction جمعه آینده در دسترس خواهد بود. با ما همراه باشید!



:: برچسب‌ها: Yanhua acdp, yanhua module 35 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

سوال:

آیا می توان از CG100 Prog III برای تعمیر مسافت پیموده شده در کلاسترهای VW MQB D70F34XX DF0F35XX استفاده کرد؟

مهندس UOBDII.com پاسخ می دهد:

بله. اکنون CG100 می تواند از این عملکرد به عنوان CG100X پشتیبانی کند.

برای کار با برنامه نویس CG100 Prog III به آداپتور CG100 D70F34xx/D70F35xx و آداپتور CG100X D1 نیاز است.

CGDI CG100X فقط به آداپتور D1 نیاز دارد.

در حال حاضر، فقط CG100 می تواند VW MQB D70F34XX DF0F35XX تعمیر مسافت پیموده شده را پشتیبانی کند، پوشش خودرو مانند CGDI CG100X است.

برنامه نویس CGDI CG100X می تواند خوشه های VW MQB V850 (D70FXX) 5A و RH850 (R7F7xx) 5A & 5C و 5D را پشتیبانی کند.

  • خوشه D70F34XX 5A
  • خوشه DF0F35XX 5A

فولکس واگن MQB D70F3526 (A2C81589700) (خواندن-نوشتن)، D70F3529 (خواندن-نوشتن)، D70F3532 (A2C81589500) (خواندن-نوشتن)

فولکس واگن D70F35xx MQB D70F3525 (A2C81589600)

فولکس واگن MQB D70F3525 (A2C81589600)

فولکس واگن D70F35xx MQB D70F3526+95320 (بخوانید بنویسید)

فولکس واگن MQB D70F3525+95320

فولکس واگن D70F35xx MQB Full LCD D70F3525 (A2C81589600)

فولکس واگن D70F35xx MQB فول ال سی دی D70F3526

سازگار با مدل های خودرو:

فولکس واگن پاسات، Magotan، T-ROC، Tayron، Bora، Sagitar، Tharu، Teramont، Tiguan، Lamando، CC، Golf و غیره

  • R7F701401 (خوشه‌های 5A و 5C)
  • R7F701402 (خوشه‌های 5A و 5C)
  • R7F701407 (خوشه‌های 5A و 5C)
  • R7F701404 (فقط خوشه های 5C)
  • R7F701406 (فقط خوشه های 5C)


لیست پشتیبانی داشبورد 5A و 5C را در زیر بررسی کنید:

https://blog.uobdii.com/cg100x-vw-mqb-mileage-correction-and-5a-5c-dashboard-support-list/

  • فولکس واگن MQB R7F7014xx-حذف خازن راه R7F701404 (فقط 5 بعدی متر)

https://blog.uobdii.com/vw-mqb-r7f7014xx-5d-cluster-mileage-correction-by-cg100x/



:: برچسب‌ها: cg100x update, CGDI CG100X ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

مشکل مشتری:

می‌خواستم سیستم Lonsdor K518 Pro خود را ارتقا دهم. اما نتوانستم ارتقا را تمام کنم.چرا؟ شبکه من خوب بود. بارها امتحان کردم اما باز هم کار نکرد و پیام خطای «کپی کردن فایل ناموفق» ظاهر شد.

مهندس UOBDII.com پاسخ داد:

این یک شکست به‌روزرسانی هسته است.نیازی به ارتقای کرنل نیست.اگر مشکلی وجود داشته باشد، Lonsdor Tech فایل ارتقای هسته را ارسال می‌کند و برای انجام آن باید از فایل‌های دستی استفاده کنید.

اکنون فقط باید برنامه‌نویس کلید K518 Pro خود را با یک کلیک به‌روزرسانی به‌صورت زیر به‌روزرسانی کنید.

1. «به‌روزرسانی با یک کلیک» را در منوی اصلی انتخاب کنید

2. «به‌روزرسانی با یک کلیک» را در رابط بعدی انتخاب کنید

3. دانلود پایگاه داده را شروع کنید

4. کمی صبر کنید تا فرآیند ارتقا به پایان برسد.

پشتیبانی فنی:

Email: Sales@UOBDII.com

Whatsapp: +86-13995696053

Skype: UOBD2.COM

https://www.uobdii.com



:: برچسب‌ها: lonsdor k518 pro ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

UOBD2 سه پلتفرم تست جدید GODIAG VAG را برای تشخیص آفلاین داشبورد VW، Audi، Seat و Skoda IMMO، خواندن و نوشتن داده های ابزار IMMO، تعمیر مسافت پیموده شده ابزار، و تطبیق کلید منتشر کرد.

1.GODIAG GT112 Test Platform

کابل پلت فرم تست GODIAG GT112 K-Line برای موارد زیر طراحی شده است:

  • تست همگام سازی کلید آفلاین و ابزار IMMO.
  • تشخیص حسگر منطقه شروع اضطراری برای سیستم های هوشمند IMMO.
  • تشخیص آفلاین داشبوردهای IMMO.
  • خواندن و نوشتن داده های IMMO، تعمیر مسافت پیموده شده، و تطبیق کلید.
  • از VW، Audi، Skoda، Seat (مدل های نسل دوم و سوم) و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

2.GODIAG GT111 Test Platform

کابل پلت فرم تست GODIAG GT111 دارای فناوری POGO PIN برای موارد زیر است:

  • خواندن و نوشتن اطلاعات آفلاین
  • تست همگام سازی ابزار کلید و IMMO.
  • تشخیص حسگر منطقه شروع اضطراری سیستم IMMO هوشمند.
  • تشخیص آفلاین ابزارهای ترکیبی IMMO.
  • خواندن و نوشتن داده های IMMO، تعمیر مسافت پیموده شده، و تطبیق کلید.
  • سازگار با VW، Audi، Skoda، Seat و سایر مدل ها.

3.GODIAG GT110 Test Platform

کابل پلتفرم تست GODIAG GT110 برای سیستم‌های VW، Audi، Skoda و Seat CAN-Bus UDS نسل چهارم IMMO و ویژگی‌های آن بهینه شده است:

  • خواندن و نوشتن اطلاعات پین POGO برای داشبوردهای UDS.
  • برنامه نویسی کلید داشبورد، از جمله عملکرد Boot Probe.
  • نمایش ولتاژ و جریان قرائت شده
  • شامل سوئیچ پاور، سوئیچ احتراق شبیه سازی و زنگ هشدار برای احتراق است.
  • از نشانه ارتباطی CANH UDS، تشخیص باتری کلید از راه دور CR2032، تست همگام سازی کلید و IMMO، سنجش شروع اضطراری، تشخیص آفلاین، خواندن/نوشتن داده های IMMO، تعمیر مسافت پیموده شده و تطبیق کلید پشتیبانی می کند.


هر پلت فرم یک ابزار همه کاره و کارآمد برای تشخیص و تعمیر خودرو است!

همه پلتفرم‌های تست GODIAG VAG با دستگاه‌هایی مانند HEX V2، VAGCOM VCDS 5053، VAS5054A، VAS6154، SUPER VAG K+CAN، OBDSTAR، Lonsdor، AVDI، ZEDFULL، VVDI2، Key Tool Plus، X300 DP Plus ، AUTEL، استفاده می‌شوند. و غیره

چگونه از GODIAG GT110 با پین POGO استفاده کنیم؟

  1. منبع تغذیه را وصل کنید [توجه: کلید برق باید خاموش باشد].
  2. قدرت احتراق IGN را فشار دهید [سوئیچ احتراق IGN باید روشن باشد].
  3. دوشاخه ابزار را وصل کنید.
  4. نقطه اتصال POGO PIN ابزار مربوطه را پیدا کرده و آن را با یک پروب وصل کنید.
  5. کلید پاور را حدود 3-5 ثانیه روشن کنید. تا زمانی که چراغ ABS دستگاه چشمک می زند، به این معنی است که حالت خواندن و نوشتن پین POGO وارد شده است.

 

ویژگی های پلتفرم تست GODIAG:

1. POGO PIN خواندن و نوشتن داده ها:

دسترسی دقیق و ایمن به داده ها را به داشبورد فعال می کند.

2. اتصال آفلاین داشبورد:

اتصال داشبورد را برای تشخیص آسان تر به OBD2 استاندارد تبدیل می کند.

3. تست همگام سازی تراشه کلیدی و ابزار:

عملکرد صاف بین سیستم های کلید و IMMO را تضمین می کند.

4. کلید برق مستقل:

امکان مدیریت ایمن و کنترل شده انرژی را فراهم می کند.

5. سوئیچ احتراق شبیه سازی شده:

تست عملکردهای مربوط به احتراق را تسهیل می کند.

6. نمایش ولتاژ جریان:

ولتاژ کار را در زمان واقعی نظارت می کند.

7.CR2032 کلید تشخیص باتری:

وضعیت باتری های کلید از راه دور را شناسایی می کند.

8. نمایش فعلی:

جریان کاری دستگاه را نشان می دهد.

9. نشانگر ارتباط CANH UDS:

ارتباط با سیستم های UDS را تایید می کند.

10. آداپتور القایی کلید با چراغ نشانگر:

به شناسایی و مکان یابی مناطق حساس شروع اضطراری کلیدی کمک می کند.

11. طراحی پین POGO پایدار:

بادوام و ایمن، از آسیب دیدن کابل ها در حین استفاده جلوگیری می کند.

چگونه منطقه شروع اضطراری سیستم IMMO را تشخیص دهیم؟

  • دکمه استارت خودرو را فشار دهید و شناسه کلید دستگاه را نزدیک یک منطقه خاص قرار دهید.
  • اگر چراغ شناسه کلید چشمک می زند یا روشن می شود، این نشان دهنده منطقه سنجش شروع اضطراری کلید خودرو است.
  • برای کلیدهای هوشمند با باتری کم یا بدون باتری، کلید را در این قسمت قرار دهید تا خودرو روشن شود.

چگونه استارت و تراشه کلید IMMO خودرو را تشخیص دهیم؟

همگام سازی بین سیستم IMMO خودرو و تراشه کلید را تست کنید.

تجزیه و تحلیل نتایج آزمون:

  • چراغ چشمک زن (سپس خاموش): نشان دهنده عملکرد صحیح تراشه IMMO و کلید تراشه است.
  • چراغ چشمک زن مداوم: نشان دهنده عدم تطابق بین کلید تراشه و سیستم IMMO است. کلید نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد.
  • بدون چراغ چشمک زن: نشان دهنده نقص در سیستم IMMO خودرو است. تشخیص بیشتر سیستم IMMO مورد نیاز است.


این ویژگی ها پلتفرم های تست GODIAG را به ابزاری ضروری برای متخصصان الکترونیک خودرو تبدیل می کند!

بسته بسته پلتفرم تست GODIAG VAG را فقط با 88 دلار در فروش دیوانه 11.11 دریافت کنید! این پیشنهاد محدود را از دست ندهید!

https://www.uobdii.com/wholesale/godiag-test-platform-cables-for-vag.html



:: برچسب‌ها: GODIAG VAG Test Platform ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

توسط OBDSTAR Tech آزمایش و تأیید شده است که برنامه‌نویس کلیدی OBDSTAR X300 Classic G3 با کیت مرسدس بنز FBS3 و برنامه‌نویس MP001 می‌تواند کلیدهای مرسدس بنز FBS3 W169 را به‌طور کامل از طریق OBD برنامه‌ریزی کند.

در حال حاضر، تنها مدل‌های شاسی بنز FBS3 W زیر در نرم‌افزار بنز در X300 Classic G3 (به‌روزرسانی در 24 اکتبر 2024) پشتیبانی می‌شوند. موارد دیگری مانند C216، C117، CL203، C219، C218، C207، X164، X156، X204، R230، R171، R172، R197 و غیره در نسخه بعدی به روز خواهند شد.

BRAND MODEL CHASSIS YEAR
BENZ A-CLASS W169 2004-2012
B-CLASS W246 2012-2015
C-CLASS W204 2007-2014
C-CLASS W209 2004-2007
C-CLASS W203 2004-2007
CL-CLASS W216 2006-2013
CL-CLASS W215 1999-2006
CLK-CLASS W209 2002-2007
CLS-CLASS W218 2011-2017
CLS-CLASS W207 2009-2013
CLS-CLASS W210 1996-2002
E-CLASS W212 2008-2014
E-CLASS W211 2002-2007
G-CLASS W463 2012-2015
G-CLASS W463 2006-2010
GL-CLASS W166 2012-2015
GL-CLASS W164 2005-2010
GLK-CLASS W204 2008-2014
GLK-CLASS W208 1997-2002
GLS-CLASS W166 2015-
ML-CLASS W166 2012-2015
ML-CLASS W164 2005-2010
S-CLASS W221 2006-2011
S-CLASS W220 1998-2004
SLC-CLASS W197 2014-
SLK-CLASS W172 2012-2015
SLS-CLASS W197 2007-2014

برنامه کیت OBDSTAR G3 و Benz FBS3 Benz FBS3 W169 راهنمای کلیدی:

دو روش برای انتخاب مدل ماشین:

راه ۱: براساس مدل یا شاسی انتخاب کنید.

A Class>> 2004-2012>> با ماشین را انتخاب کنید

راه 2: آن را به طور خودکار شناسایی کنید یا از W169 استفاده کنید

اگر تشخیص خودکار را فشار دهید، فقط از کلید اصلی برای روشن کردن جرقه استفاده کنی

برنامه نویس کلید OBDSTAR G3 را به برنامه نویس OBDSTAR MP001 و کیت OBDSTAR Benz FBS3 متصل کنید

تشخیص خودکار نوع EIS W169 است
برای ورود به صفحه بعد، «بله» را فشار دهید

می توانید توابع را مشاهده کنید. کلیدها، همه کلیدهای گمشده و ECU Reset Virgin/Program را اضافه کنید.

1. پین کد را بخوانید

  • محاسبه پین ​​کد (با کلید کاری)
  • محاسبه پین ​​کد (AKL)
  • BE Key PinCode را بخوانید


2.ECU Reset Virgin/Program

  • EIS
  • ECM
  • TCM
  • ISM
  • ELV


3.کلیدهای برنامه

  • داده های کلید را بخوانید
  • ایجاد فایل کلیدی
  • کلید BE را پاک کنید
  • کلید BE را بنویسید

"افزودن کلیدها" را انتخاب کنید و می توانید راهنمای گام به گام را ببینید.

مرحله 1: پین کد را بخوانید

مرحله 2: فایل کلید BE را ایجاد کنید

مرحله 3: داده های کلیدی Virgin BE را بازنشانی کنید

مرحله 4: اطلاعات کلیدی را بخوانید

مرحله 5: داده های کلید BE را بنویسید

مرحله 6: کلید ماشین را بررسی کنید

برای بررسی مراحل عملکرد و نحوه اتصال صحیح دستگاه واقعی، روی «راهنما» کلیک کنید.

به تفصیل…

مرحله 1: پین کد را بخوانید

مرحله 1 را انتخاب کنید: PinCode>> PinCode Collection را بخوانید

برای انجام این عملکرد، باید به سرور متصل شوید و ماژول C4-04 کیت OBDSTAR FBS3 و X300 Classic G3 را به MP001 متصل کنید و سپس سر دیگر را به OBD خودرو متصل کنید.

کلید احتراق را 3 بار از EIS وارد کرده و خارج کنید، سپس آن را در EIS قرار دهید

فرمان روی صفحه را دنبال کنید تا کلید احتراق را در وضعیت ON قرار دهید و مشاهده کنید که آیا داشبورد روشن می شود یا خیر. اگر نمی توان آن را به موقعیت روشن تبدیل کرد یا داشبورد روشن نشد. بارها و بارها تلاش کنید تا موفق شود.

خواندن داده‌های کلید EIS…

جمع آوری داده ها برای محاسبات پین کد (بسته 1). این فرآیند 5-10 دقیقه طول می کشد، لطفا صبور باشید.

صبر کنید… محاسبه پین ​​کد آنلاین، ۱ یا ۵ دقیقه طول می‌کشد…

پین کد را با موفقیت محاسبه کنید

این رمز اصلی خودرو است.

مرحله ۲: فایل کلید BE را ایجاد کنید

دو روش وجود دارد.

روش 1: داده های EIS IMMO را بخوانید

روش 2: داده های EIS IMMO را بارگذاری کنی

در اینجا روش 1 را برای کار از طریق OBD انتخاب کنید.

داده‌های EIS IMMO را با موفقیت بخوانید، می‌توانید کلید ویژه، کد پین، اطلاعات مسیر EIS و اطلاعات پایه EIS را ببینید.

«Generate Key File» را فشار دهید، می‌بینید که key1 و key2 دارای کلید هستند، بنابراین می‌توانید موقعیت کلید دیگری را برای کار انتخاب کنید (مثلاً کلید 4)، «OK» را فشار دهید تا فایل کلید ایجاد شود.

تولید فایل کلید با موفقیت انجام شد.

کلید را نیز از اشتعال خارج کنید و قبل از هر برنامه ریزی دیگری اقدام کنید. مطمئن شوید که وسیله نقلیه همچنان روشن است. خودرو هنوز هیچ چراغ هشداری روی داشبورد روشن نمی‌کند و می‌توانید هر بار صدای جرقه‌زنی را بشنوید تا بدانیم همه چیز خوب است..

مرحله 3: داده های کلیدی Virgin Be را بازنشانی کنید

اگر کلیدی خریده‌اید یا کلیدی را خریداری کرده‌اید و اطلاعات کلیدی آن قبلاً در آن وجود دارد. به این ترتیب کلیدی که استفاده می کنید بازنشانی می کند.

کلید را در سوراخ کلید مادون قرمز قرار دهید. کلید جدید را در اینجا قرار دهید و کلید را بازنشانی کنید.

بازنشانی نسخه با موفقیت انجام شد..

مرحله 4: اطلاعات کلیدی را بخوانید

اطلاعات کلیدی را می خواند و کلید جدید را بازنشانی می کند. قبلاً باکره بود، اما بدیهی است که خواندن دوباره اطلاعات کلیدی تمرین خوبی است.

مرحله 5: داده های کلید BE را بنویسید

سپس داده هایی را که از وسیله نقلیه ایجاد شده است، می نویسد.

کلید خالی را وارد کنید. فایل کلید تولید شده در مرحله 2 را انتخاب کنید.

فایل کلیدی را بنویسید اکنون این داده ها را روی کلید می نویسد.

نوشتن فایل کلید با موفقیت کلید را در EIS قرار دهید و بررسی کنید که آیا کلید می تواند وسیله نقلیه را روشن کند و آیا عملکردهای کنترل از راه دور به درستی کار می کنند.

مرحله 6: کلید ماشین را بررسی کنید

پس از انجام تمام مراحل بالا، باید بررسی کنیم که آیا کلید ماشین به طور معمول قابل استفاده است یا خیر.

فقط آن را روی کلید قرار دهید و یکبار آن را روی کلید موفق قرار دهید، کلید را وارد کنید و بررسی کنید که آیا می‌تواند شروع شود یا خیر.

انجام شد!

راهنمای عملیات برای سایر مدل‌های خودروی مرسدس بنز FBS3 که توسط برنامه‌نویس کلید X300 Classic G3 و کیت FBS3 پشتیبانی می‌شوند، اعمال می‌شود..

www.uobdii.com



:: برچسب‌ها: OBDSTAR X300 Classic G3 ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

سوال:

من می‌خواهم کلیدها را در bmw E65 750I 2007 و BMW 128I 2011 بنویسم، کلون کنم و پاک کنم، آیا Xhorse Key Tool Max Pro پشتیبانی می‌کند؟

پاسخ:

Key Tool Max Pro فقط از برنامه نویسی کلید BMW CAS1/CAS2/CAS3/CAS3+ پشتیبانی می کند.

کلیدهای BMW زیر را می توان پاک کرد:

کلید هوشمند 5WK49145 E Series 868MHz

کلید هوشمند 5WK49147 E Series 315MHz

5WK49661 F Series 868MHz Continental

5WK49663 F Series 315MHz Continental

5WK49662 F Sories 434 MHz Continental

HUF5661 F Series 868MHz Huf

HUF5662 F Series 315MHz Huf

HUF5663 F Series 434MHz Huf

سری Huf-F 868 مگاهرتز

سری Huf-F 434 مگاهرتز

HUF5767 سری F 434 مگاهرتز هو

 

https://blog.uobdii.com



:: برچسب‌ها: Xhorse key tool max pro ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

چگونه از Yanhua Mini ACDP2 برای اصلاح مسافت پیموده شده داشبورد VW Polo R7F701402-B استفاده کنیم؟

ماژول 34 Yanhua و برد رابط Yanhua R7F701402-B برای کار با ACDP 2 مورد نیاز است.

آداپتور R7F701402-B مخصوص داشبورد VW Polo طراحی شده است.

به طور پیش فرض در بسته ماژول 34 گنجانده نشده است، باید آن را جداگانه خریداری کنید.

روش اتصال:

1. با توجه به علامت موقعیت بصری روی برد رابط، ناحیه نصب برد رابط را بر روی دستگاه بیابید.

2. سوراخ های موقعیت یابی صحیح D1 را بر روی دستگاه بیابید.

3. برد رابط را با سوراخ های بست پیچ و نقاط موقعیت یابی D1 تراز کنید

4. برد رابط Yanhua R7F701402-B را با دست چپ خود فشار دهید

5. مجدداً تأیید کنید که پین ​​موقعیت یابی برد رابط D1 کاملاً با D1 تراز است

سوراخ موقعیت ساز

مسیر عملکرد منو:

VW>> VW MQB IMMO را انتخاب کنید

سه گزینه زیر می توانند R7F701402-B را پیدا کنند، این بستگی به نوع داشبورد VW Polo دارد.

گزینه 1: MQB48 (R7F7014xx 5A)

گزینه 2: MQB49 (R7F7014xx 5C)

گزینه 3: MQB48/49 ODO- روش 2 (R7F7014xx 5A/5C)

اگر از گزینه 1 و گزینه 2 استفاده نکردید، می توانید از گزینه 3 برای رمزگشایی استفاده کنید. نیازی به تشخیص 5A یا 5C نیست.

ICP ODO را انتخاب کنید

از حالت Step برای خواندن داده های ODO و ذخیره داده ها استفاده کنید

سپس از حالت خودکار برای شناسایی پین، شناسایی اطلاعات تراشه، و سپس وارد کردن مسافت پیموده شده مورد نظر برای نوشتن استفاده کنید

مرجع:

https://blog.uobdii.com/yanhua-acdp-with-module-34-correct-vw-mqb-rh850-5c-r71f7014xx-km



:: برچسب‌ها: Yanhua ACDP2, yanhua module 34, Yanhua R7F701402-B Interface Board ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : wwhyukaa

چگونه ECU BMW را به راحتی و با خیال راحت با CG FC200 تعویض کنیم؟

سه روش برای عمل در شرایط مختلف وجود دارد.

نکته مهم برای تعویض ECU BMW خواندن ISN اصلی و نوشتن آن در ECU جایگزین است.

در اینجا به عنوان مثال BMW CAS3 ECU را در نظر بگیرید.

روش 1:

اگر ECU اصلی BMW (به عنوان مثال MSV80 TC1796) می تواند به طور عادی ارتباط برقرار کند، می توانیم از برنامه نویس ECU FC200 برای خواندن داده های اصلی و نوشتن آن در ECU جایگزین جدید استفاده کنیم. این ساده ترین و سریع ترین راه برای کار است. نیازی به برنامه ریزی مجدد نیست.

. روش 2:

مورد: ECU اصلی در برقراری ارتباط و خواندن اطلاعات ناموفق بود، اما سیستم ضد سرقت اصلی و کلید عادی هستند.

راه حل: از برنامه نویس کلیدی CGDI Prog BMW یا سایر برنامه نویسان برای خواندن داده های IMMO و ISN اصلی توسط کلید اصلی استفاده کنید، سپس از برنامه نویس CG FC200 ECU برای نوشتن ISN در ECU جایگزین استفاده کنید.

به عنوان مثال، ECU اصلی BMW MEV17.2.1 N46 آسیب دیده است و قادر به خواندن/نوشتن داده ها نیست. اگر از روش اول استفاده کنیم، مشکل حل نمی شود، بنابراین باید از روش زیر استفاده کنیم.

1. بررسی کنید که آیا سیستم ضد سرقت اصلی و کلید عادی هستند یا خیر.

2. اگر هر دو مشکلی ندارند، از یک برنامه نویس برای خواندن داده های CAS استفاده کنید. از شما می خواهد که CAS و برنامه نویس را ماهرانه جوش دهید.

3. نرم افزار CGDI BMW را اجرا کنید و "CAS3 Key Match" را انتخاب کنید، داده های CAS3 را که فقط خوانده اید بارگیری کنید و کلید اصلی را در سیم پیچ CGDI BMW قرار دهید، سپس داده های ISN شناسایی می شوند.

4. داده های ISN را در ECU جایگزین BMW توسط CG FC200 بنویسید.

5. در نهایت، ECU را دوباره به ماشین BMW نصب کنید.

روش 3:

وقتی ISN ECU اصلی را نمی‌دانیم و داده‌های ماژول ماشین اصلی را نمی‌توان خواند و نوشت، ضد سرقت ماشین اصلی عادی نیست یا کلید نمی‌تواند به طور معمول استفاده شود. ما باید از FC200 برای خواندن ISN در داخل ECU موتور جایگزین شده استفاده کنیم، این ISN را در ضد سرقت با CGDI بنویسیم و سپس از این ISN برای افزودن یک کلید جدید استفاده کنیم.

https://blog.uobdii.com

www.uobdii.com



:: برچسب‌ها: CG FC200 ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد